Προσωπικά
είμαι μόνιμη
εκπαιδευτικός και
προς το παρόν δεν έχω κάποιο πρόβλημα
σχετικό με τη θέση εργασίας στην οποία
υπηρετώ.
Θέλω όμως να σας αναφέρω ότι στις 28/6/2013, ήταν η τελευταία ημέρα του σχολικού έτους 2012-13. Το σύνολο του κλάδου των τεμπέληδων εκπαιδευτικών και επιστρατευμένων καθηγητών ένιωσε στο σύνολο των σχολείων την πρώτη καυτή ανάσα των μεταρρυθμίσεων του Υπουργείου Παιδείας.
Πρώτ΄ απ΄ όλα, η άμεση υλοποίηση ενός νέου προκρούστειου συστήματος υπολογισμού του αριθμού των τμημάτων σ΄ ένα σχολείο, με βάση τον μαγικό αριθμό των 27 μαθητών ανά τμήμα. Όσοι μαθητές περισσεύουν από τα τμήματα στέλνονται πακέτο σε άλλο σχολείο. Τι παιδαγωγικό, αλήθεια!
Το σύστημα-τέρας προγράφει τους συναδέλφους αναπληρωτές και τρομοκρατεί εκείνους τους μόνιμους συναδέλφους που δεν καταφέρνουν να συμπληρώσουν έναν ικανοποιητικό αριθμό ωρών στο σχολείο όπου έχουν την οργανική τους θέση. Αυτοί δεν γνωρίζουν πού και ίσως άν θα εργάζονται από το Σεπτέμβριο. Είναι ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΙ και σε ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ: οι νέες μαγικές λέξεις που από 'δω και πέρα θα παίζουν πολύ. Οι υπόλοιποι μόνιμοι αναρωτιούνταν τι είναι αυτή η αξιολόγηση που θα υποστούν, χωρίς να γνωρίζουν γι΄ αυτήν κάτι συγκεκριμένο!
Όπως καταλαβαίνετε, δημιουργήθηκε ένα κλίμα Πλατείας Κλμαυθμώνος (ποιος θυμήθηκε την προέλευση της ονομασίας της;) που μας πόνεσε πολύ...
Θέλω όμως να σας αναφέρω ότι στις 28/6/2013, ήταν η τελευταία ημέρα του σχολικού έτους 2012-13. Το σύνολο του κλάδου των τεμπέληδων εκπαιδευτικών και επιστρατευμένων καθηγητών ένιωσε στο σύνολο των σχολείων την πρώτη καυτή ανάσα των μεταρρυθμίσεων του Υπουργείου Παιδείας.
Πρώτ΄ απ΄ όλα, η άμεση υλοποίηση ενός νέου προκρούστειου συστήματος υπολογισμού του αριθμού των τμημάτων σ΄ ένα σχολείο, με βάση τον μαγικό αριθμό των 27 μαθητών ανά τμήμα. Όσοι μαθητές περισσεύουν από τα τμήματα στέλνονται πακέτο σε άλλο σχολείο. Τι παιδαγωγικό, αλήθεια!
Το σύστημα-τέρας προγράφει τους συναδέλφους αναπληρωτές και τρομοκρατεί εκείνους τους μόνιμους συναδέλφους που δεν καταφέρνουν να συμπληρώσουν έναν ικανοποιητικό αριθμό ωρών στο σχολείο όπου έχουν την οργανική τους θέση. Αυτοί δεν γνωρίζουν πού και ίσως άν θα εργάζονται από το Σεπτέμβριο. Είναι ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΙ και σε ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ: οι νέες μαγικές λέξεις που από 'δω και πέρα θα παίζουν πολύ. Οι υπόλοιποι μόνιμοι αναρωτιούνταν τι είναι αυτή η αξιολόγηση που θα υποστούν, χωρίς να γνωρίζουν γι΄ αυτήν κάτι συγκεκριμένο!
Όπως καταλαβαίνετε, δημιουργήθηκε ένα κλίμα Πλατείας Κλμαυθμώνος (ποιος θυμήθηκε την προέλευση της ονομασίας της;) που μας πόνεσε πολύ...
Φ.Π.
, 51 χρ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου