Παρασκευή 19 Ιουλίου 2013

Όχι στο όνομά μου

Στον κυρ-Απόστολο, που έφυγε πριν να προλάβουμε να πιούμε το δεύτερο

Δεν γνωρίζω αν υπάρχουν σχετικές μελέτες για την ταξική σύνθεση των πνιγμένων του Τιτανικού. Αν δηλαδή οι περισσότεροι προέρχονταν από την προνομιούχο θέση ή, όπως υποψιάζομαι, από την πλέμπα που στοιβαζόταν στα υπόλοιπα καταστρώματα. 
Τον τελευταίο πάντως καιρό φαντάζομαι ότι πλέω σε παγωμένα ύδατα με την ασφάλεια που μου εγγυάται ο Τιτανικός. Για λόγους τουριστικού ενδιαφέροντος αρέσκομαι να κοιτάω από το φιλινστρίνι τους πάγους και να ρίχνω φιλάνθρωπες ματιές στο πολυεθνικό ανθρωπομάνι της φτωχολογιάς. Ενόσω το πλοίο κατευθύνεται στο μοιραίο εμπόδιο, οδεύω με την κυρία μου για το επίσημο δείπνο προσκεκλημένος του καπετάνιου. Την ώρα της σύγκρουσης γίνομαι έξαλλος με το κονιάκ που χύθηκε στο πουκάμισό μου. Όταν το πλοίο αρχίζει να γέρνει, παραγκωνίζω βίαια όλους τους άλλους επιδεικνύοντας το εισιτήριό μου: πέραν πάσης αμφιβολίας ανήκω στο προνομιούχο κατάστρωμα οπότε δικαιούμαι μια θέση στη σωσίβια λέμβο. 
Παναγιώτης Χατζημωυσιάδης. ΠΕ02. ΑΣΕΠ 2000. Ο υπό σύσταση σύλλογος "διορισμένων εκπαιδευτικών μέσω ΑΣΕΠ" μου υπόσχεται μια θέση στην τελευταία σωσίβια λέμβο του δημοσίου. Κάποιοι έχουν ήδη επιβιβαστεί και ετοιμάζονται να ξανοιχτούν. Πίσω τους μισοπνιγμένες κομμώτριες, καθηγητές ξένων γλωσσών, πληροφορικής, διορισμένοι από τον πίνακα των αναπληρωτών, αλλά οι ίδιοι συνεχίζουν απτόητοι να κωπηλατούν. Νομίζουν ότι όπου να 'ναι θα σπεύσουν τα ναυαγοσωστικά για να τους περισυλλέξουν. Κι ας έχει στο μεταξύ καταποντιστεί ολόκληρο το σύμπαν.
Όσον αφορά εμένα, επιστρέφω την πρόσκληση για λόγους πολιτικής συνείδησης, προσωπικής ηθικής και ατομικής αξιοπρέπειας. Οπότε, δεν τους αναγνωρίζω. Ούτε και τους παραχωρώ το δικαίωμα να μιλάνε ή να ενεργούν στο όνομά μου.
Παναγιώτης Χατζημωυσιάδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου